mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 30 december 2017

många skratt blev det ...

 dagen började med Telefontid med den här killen
Peeter Vinnal min läkare sen 25 år tillbaka 
är det möjligt han är ja ja här blir väll 60 nästa år tror jag
Mina handleder och tummar blev ju inte bättre bara för att
det inte var karpaltunelsyndrom
nu får vi gå vidare
blev en remiss till röntgen 

 andra frukost på Mässen

 om man hjälps åt går det bra

 att storstäda ett restaurangkök
var ju en ny upplevelse 


arbetare måste äta för att göra ett bra jobb
vi blev bjudna på  pizza
vet inte var den heter men med ägg o bacon
GOTT

så kunde vi jobba vidare
kul med högtryck....😁

 tummen upp så var vi nästan klara
Lennart och jag måste dock lämna skutan
innan det var helt klart 
men det mesta var gjort i alla fall
och roligt hade vi haft om än lite jobbigt

 så var det dax för röntgen
skulle vara 1½ timmes väntan 
men det tog nog "bara" 1 timme
så får jag svar nästa vecka

 hem och äta lite kvällsmat
järpar och sås o potatis 
satt som en smäck

vår fina dotter Gloria...
hon är stora damen ju

1 kommentar:

Ellinor sa...

Bra jobbat......igen❤️❤️Ellinor