mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 7 augusti 2018

de här är stort för mej...

Bloggen är under arbete....
nu är sidan klar

Nu blev det spännande.?????

 jag vet att bilden inte är bra
men när man får bråttom

 det gäller att skynda sej för fåglar flyger fort

jag lägger ut en blid från nätet oxå 
för det är en GÄDSMYG
jo de är sant 
jag har set den i Yttervik

i dag fick spisen sej en omgång
med såpa

hoppade dock över spissvärtan i dag

så ska det lagas mat i massor

en STOR lasagne

och en massa köttbullar

medan jag stod vid spisen 
fotade Lennart Ekorren





blev lite Ärtsoppa till lunch
och norsk senap
så hade mina mediciner kommit
så Lennart åkte till Byn

men inte då BARA den medicin som
jag beställde direkt på apoteket
och den hade jag ju fått SMS om redan för nån dag sen
Men det här var ju åndå den viktigaste 
och kolla den här gången behövde jag bara betala 215 i stället för 515
det är ju bra i alla fall

så var då första julklappen klar


kvällsmat

pasta tomatsås o köttbullar

1 kommentar:

Ellinor sa...

Nu blev jag sugen på lasagne👍