mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 23 augusti 2018

totalt hjärnsläpp och fint besök

om jag sitter här ser ni mej inte 
då kan jag spana in småfåglarna vid fogelbordet

 Men var tog alla vägen??

Sparvhöken sitter i vägen för Ekorren
han lite lite fundersam
och vänder vill nog inte träffas av dom klorna

 Hon bytte plats till bänken på Altanen



och vipps så flög hon sin väg
i dag fick hon ingen mat hos oss
tror vi alla fall
vi såg då inte att hon tog nån småfågel denna gång

 HJÄRNSLÄPP...
hur tusan stickar man runt med näverstickning
tur HJÄLP finns
ska träffa Bodil inne på ABF i dag
 och vips så fattar jag

fick repa upp några gånger 
men va tusan det räcker längre då

 dagens lunch på Värdshuset

den glömda "snutten" fick åka postbuss i dag

 frosta av frysen var ett måste
går fort med element...
jag bara ÄLSKAR dessa påsar när man ska frosta av frysen
bli inget spill o kladd

dom hade gurka på affären idag

köpte ett kg

kokt korv o pepparotssås
ja men hur gott är inte de
och MOSA potatisen

så kommer några bilder från 
Lennarts kvällspromenad







god natt från oss i AndersGeorgs
(ja vårat hus heter så)

 om du inte såg sparvhöken på förra kortet
så här är svaret 
här sitter hon

Inga kommentarer: