mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 3 augusti 2018

Fint väder Fult väder och goda vänner

 i dag blev jag RIKTIGT sugen 
på att ta upp detta hantverk igen
men alla dom här sakerna finns ju i Västerås
och jag i Tärnaby

 men till hösten ska jag banne mej göra nått 

 här är min bibel med tennbroderi

ett brett armband ... vet inte om det kan vara Antons som fick det 
Men som sagt jag har ju inte grejerna med
men till hösten då ni......

 så kom Yulia och kollade av katten som fått hennes namn
tycker nog dom är lika söta båda två

 dom hade en present med 
får allt göra bitar och lägga i frysen

 bästa stället att fika på i dag
i skuggan på stranden

 Ruff var inte helt nöjd med att sitta fast
han ville nog springa till skogs och jaga fågel

 dagens lunch
stekt fläsk o löksås

 och solen den fortsätter att skina
så det blev kaffe o glass kl 15
molnen har kommit men det är fortfarande VARMT
och skönt så det blir mat ute
en omelett med rökt kött

 MEN vi han knappt äta klart

så var vädret här
5mm på 5 min

Doris kom och kollade av golvet
(hon fick lite rökt kött)

 hon slickade golvet helt rent

1 kommentar:

Ellinor sa...

Beundrar din matlagning,lever på havrefras,banan och lättmjölk👎kram