mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 13 april 2020

GLAD PÅSK 🐓🐣❤


 Vi har så många fina fåglar just nu


de är så roligt med alla fåglar

domherrar
 talgoxe
blåmes
entita
koltrast
taltrast
gråsiska
grönsiska
grönfink
rödhake
bofink

sen finns det
strömstare
svanar
korpar 
kråkor
skator
och jag såg en nötskrika
och Lennart har hört pärlugglan




 och det snöar nästan hela dagen
det kom REGN oxå


 Tony kom förbi...


 mins du ägget i rödbetsspad ?
så här fina vart dom


 lite pizzabitar o goägget


sponsrar den lokala korvstopparen


 så himla god


 en påskhälsning från Sura
Thyra är dock aldrig sur


 lillebror Emil sover sött


 en liten macka med lax även den från 
Tärnaby Fjälldeli


 har börjat på Annaevas tröja



pratade lite om balanserad kost i dag


tänk hur de ändras
den till vänster är från 1970  
den till höger  2020 


 är så himla sugen på den här...


i den här färgen...tror jag ska slå till

1 kommentar:

Ellinor sa...

Väldigt snygg och vackra färger,den skulle klä dig👍Slå till!Är så glad att jag får se era underbara fåglar,lite tröst i mörkret❤️kram