mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 april 2020

lördag hela dagen


Den stora biltvättarhelgen i hela landet
 vilken lycka Lilla blå behöver värkligen tvättas





 Tack Mälarenergi för sponsringen av tvätt


 bordet på "morgon" balkongen ser för bedrövligt ut


 hittade en bit vaxduk
tänket sätta fast den med häftklammer
men apparaten var sönder


 men jag hittade häftstift 


 lunch panerad fisk och potatismos från Drivers Bar
det är ju inte min älsklingsrätt om man säger
men jag blev mätt
(tog bort paneringen)


 hade köttfärs som måste fixas


Lennart var ner till K2
och hämtade mer handsprit till soppköket
de tackar vi för


 soppkökets soppa



 kvällen blev det pannbiff med lök


 och en magisk solnedgång


1 kommentar:

Ellinor sa...

Handsprit är hårdvaluta idag!Häftstift går nog bra så länge👍🤗