mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 1 juli 2022

+35,0° Västerås (Västmanland) den 30 juni 1947


jag blir rörd till tårar


på morgonen ringde Pärzon
och grattade 
talade om att Anton o  han tänkte
komma upp till stugan
BÄSTA PRESENEN
de är de bästa jag vet
att ha dom där 


paket är underbart


och när det ligger det man önskat sej
i paketet är det ju ännu mer kul


måste undersökas


riktigt noga


GODKÄND av Hedda
Tack Lennart jag blev så GLAD


och så var det påsen 
även den måste undersökas


fyller man år får man önska sej maten 
så är det ju bara


ja vilar och Lennart fotar på gården


så var det dax för födelsedagsmiddag
med Annaeva o Ola 
dom hade fixat så Pärzon oxå kom
ÖVERASKNING
så himla kul 


Ola och jag köpte vår mat 
jag har sagt så länge att vi måste äta där
han älskar sushi och jag oxå


Annaeva o Lennart åt indisk mat 
från


Pärzon slog till med en burgare
från Ribhaus
(bilden är dock från nätet
han inte riktigt med där🤣) 





fick två fina hängsmycken av Anna o Ola


Anna har ett lika dant
så nu är vi lika


en helt underbar dag
inte så varmt 
en åsksmäll och lite regn
inte som den dagen jag blev född
+35,5 °

med lite kul läsning om vädret 1947
säger jag god natt






 

Inga kommentarer: