mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 8 juli 2022

Lugnt och fridfullt ...ingen stress


äntligen som jag längtat
efter Västerbottenlimpa
till frukost


Lennart fixat till fönstren på utsidan
en och annan fågelbajs nämligen


Hedda och jag tog en promenad


vinterjacka o vantar
var ett måste


det är bara Tuvstarr som fattas....


Hedda höll sej i korgen
ville inte gå ut på marken


när jag gjorde tårtan till familjefesten 
fick jag en massa äggulor över
som jag gjorde pannkaka på
så i dag blev det uppstekt 
med melon o glass


Hedda har varit trött i dag
eller så tycker hon det bara är skönt
att kura ihop sej och vila
när det är kallt och småregn ute


när Hedda och jag var ute såg jag så många
lingonblommor 
bad Lennart gå ut och fota


regn och blåst och knappt +10°


en pastagryta med köttbullar
ja de är pasta inte ris


hela familjen samlad


❤ Våran lilla bäbis ❤


jo just ja
jag har fått ett myggbett
och jag har sett koltrasten



 

Inga kommentarer: