mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 4 juli 2022

Ängsö slott o Alberts krog


dagen började med en tur till 
Ängsö slott






dom har just invigt den nya planteringen
återskapad efter förebild från 1700-talet
med mängder med buxbom


café var öppet
(jag hade egen "festis" med mej)






Lind


Ask / Yggdrasil 





så hem tanka på lite energi
i form av vila


försöker bli av med den här hyllan
la ut den på "grann" sidan
få se hur det lyckas
annars blir det containern


på kvällen bjöd vi Kjell o Gunilla på Alberts
för dom ska ju se efter lägenheten 
när vi är borta
(bild från nätet) 


Lennart och Kjell tog 
kebabrulle


jag en barnpizza


Gunilla en räksallad


och så blev det lite kaffe på det
alla blev proppmätta
och jag har ändå 3/4 kvar


en magisk afton 





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

N blir det pizza flera dar😎