mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 18 juli 2022

en söndag i mitt liv


så sitter vi åter här i 
Tärnaby Kyrka
i dag är präst o musiker samma person
Larsa Ränner


kyrklunch på Församlingshemmet


Larsa o hans döttrar hade fixat så 
gott och så fint



t.o.m rabarberkaka o vaniljsås 
till kaffet


Hedda har upptäckt att
marshmallows är gott
inte så bra för en katt
men hon fick bara lite
inte hela den biten 


och så sken det upp
och kunde sitta ute en stund


fixat en lasagne med köttfärssåsen
jag gjorde på dom "dåliga" köttbullarna


mattor till salu...
rölakan 150x85
lite retro tycker jag 
400 Kr


en ljusblå trasmatta
140x65
75 kr


och en stor blå/lila trasmatta
190x135
300 kr


även två vattendunkar 
säljes
200kr för båda


kött o potatis till kvällen


lasagnen blev bra fem lådor till sen




 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

En enkel men trevlig söndag när livet är som bäst.👍Lugnt och skönt och en Lennart och en Hedda,mer kan man inte begära❤️