mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 28 juli 2022

🤣 Living la vida glamping 🤣


när man får oväntat besök
Hedda missade besöket

Lennart far till Oltokken kommer väll hem
efter lunch nån gång


när potatisarna nästan är mindre än 
fiskbullarna


vi vilar och lyssnar på ljudbok

Living la vida glamping
av Avanna Larsson
lyssna eller läs den

HELT GALAEN
jag skrattar högt i min ensamhet
bara tok men ändå mitt i prick


i dag kom min jumpersticka
Men jag tror jag virkar klart Glorias
kofta först


så blev det fint väder och vi kan sitta ute
det stormar men på vår altan är det skönt
"Gula Faran" / Runa = hund
springer runt och jagar ekorrar
och Hedda får spader


Lennart åker till Joeström på kvällskvisten


notdragning står på schemat för 
fiskefestivalen


fin fångst i år


och kaffe o våffla hör ju liksom till


hemma leker vi med fågel Fenix



Fenix dör och uppstår som sej bör


varm korvmacka till kvällen satt fint


matte dricker ofta ljummet vatten
och då passar jag på 
// Hedda


den här koppen/muggen var ju jättebra
varför har du inte den jämt matte
MEN vad är det i den⁉
inte är det bara vatten ⁉
Nej Hedda de är Te 
och de ska du inte dricka
förstår du...
VARFÖR INTE DE
var ju gott



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Härligt att ni fått lite sol,här är det iofs soligt men iskalla vindar.Jag är ju lite knasig men jag tyvker att det är skönt med kofta😘🤗