mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 6 september 2022

ännu en fin dag




morgonen började med 
DIMMA


och jag försöker fota
Pelle svanslös


i dag kör vi fult ut...



klicka på
så kommer en liten video 


en potatis, broccoli o kasslergratäng


blev lite rinnig men god


Lennart tar en tur med kameran i byn
Hedda och jag vilar


Då bagaren har slagit igen butiken
får man baka själv


telefonen ringde 
och Åsa bjöd in sej på fika i morgon
ja men då får jag baka en liten kaka till kaffet
eller hur


Limpor i ugnen


och kakdegen får vila i kylen till i morgon


så var dom klara
nu får dom ligga inlindade i bakduk
till i morgon
då delar jag på dom och fryser in


kvällens kulinariska middag
Fiche & Crisp från Findus
och pommes från COOP


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Tur att du kan baka👍