mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 21 september 2022

Post Nord 💩💩


ska ju ha kyrkkaffet på söndag
så jag sätter en kakdeg idag


lägger in den i frysen
sen är det bara att grädda dom på lördag



är inte nöjd med jumpern
så jag repar upp


Hedda är nyfiken på vad som händer


Lennart tog sej en tur med kameran



då jag höll på med garnet
var det praktiskt med mat som gör sej i ugnen
helt själv


i dag har Hedda varit trött
TRÖTTARE än vanligt


ska fixa en Janson på kokt potatis


blev lite rinnig


men smaken var det inget fel på


kroka/turkisk virkning "vanligt" kan jag
men att göra rutor "runt" var dock lite knepigare
men till slut när jag slutade läsa mönstret
och klurade själv fick jag till det
rätt eller fel de vet jag inte
nu blir i alla fall min filt så här


Vad tycker vi om det här⁉⁉
poststämplat den 15 aug fick det idag
då Post nord varit så vänliga att lägga det
i fel postlåda och innehavaren av den lådan
har inte varit i byn på tre månader


i går låg det här brevet i vår postlåda
Yttervik 124 A
fick tag i ägaren som bor i Mo i Rana
(detta är till hans "stuga")
och han kunde ringa till bolaget som ville 
ha pengar 

POST NORD 💩💩
märkligt att deras anställda inte är läskunniga


ibland går det fort...2 dagar
trodde nog det skulle ta en vecka i alla fall
ja ja får ringa till Stjärnan och tala om
att jag inte kan hämta ut det förrän om en vecka
hoppas det går bra 





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Nutidens postgång är inte som förr🙈Vacker färg på garnet och Lennart ska ha en extra kram för alla vackra bilder👍❤️