mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 17 september 2022

i dag ÄR det fredag



här fyllde mamma 85år
och vi var samlade på Parkgården
Niklas Anton och jag
Hannah med Lova i famnen
Pärzon Linus o Annaeva
och så 
Gammelgammel mormor Hjördis
med Dexter i knät


vi var in till byn och stödhandlade på konsum
lämnade kastrullerna till sin nye ägare
och tog en "Gustav" på macken
(med ädelost o salami)


alltså Gustavs pizza är nog den godaste
jag ätit ...du äter t.o.m upp kanten
utan problem



då hon som köpte kastrullerna 
behövde lite mer grejer
fotade jag och ska höra
om det är nått hon behöver

få se om det är nått som passar


en kycklinglevergryta
med bacon, lök, champinjoner o äpple


de är ju så gott
och vi fick till två omgångar till som nu är i frysen

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Låter som en bra dag��❤️