mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 29 april 2023

11 biljetter köpta




finbesök kl 7 på morgonen


inte lätt att se 
men de är  Herr Medin 
(Mormors granne hette Medin) 
som är på besök 
eller som den heter om man
googlar  Hermelin 
i sin fina vinter päls

nu förstår jag varför vi inte har 
några möss vid fågelbordet


men de lilla skottet
så vackert


Frukost i vårt hus


kalkon blev det idag


inte så lätt


men så får hon tag med tänderna
och vips är biten borta


in till Morkans Återvinningscentral
 och slängde en massa rat


men mjukplast får man åka till
återvinningsstationen på Industrivägen
så urbota fånigt
borde väl finnas på "stora" återbruket oxå


var till Ulla och hjälpte henne
äta upp födelsedagstårtan
hon fyllde igår
HURRA HURRA


sen lunch men lunch blev det
lapskojs



gosar med husse
inte de vanligaste 
men de förekommer


fredagsmys kan se olika ut
så här såg det ut hos oss


då vi får främmen i morgon
så fixade jag en 
Västanfors kaka



skulle hjälpa min vän som ligger
på lasarettet med skadad rygg
talade i telefon med försäkringsbolaget
i går ...och de skulle vara så lätt
gå bara in på hemsidan och följ
instruktionerna.......
när jag hade knappat in
personnummer kommer det upp
Du kan inte anmäla över nätet
kontakta oss på telefon
SUCK 


en liten liten bit är gjord


11 biljetter köpta
nu hoppas vi att alla håller sej friska och krya
ska bli så roligt




 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Både du och jag fick en bit prinsesstårta i går👍Örjan försökte att jaga en ekorre igår men ack så förvirrad han blev när den försvann upp i trädet😂😂😂