mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 27 april 2023

Den här dagen gick den oxå


finbesök av Runa
hon kollar om det finns nått gott
och det fanns det
 en torr rulltårta


resterna från söndagen
kyckling o ris


middag blev 
kassler o potatisgratäng
och gratängen blev så där PERFEKT


i kväll provade jag att poppa igen
nu gick jag inte från mikron
jag vågade inte
och hade inte på full effekt


kom ju för väl ihåg sist 
då det brann i påsen


då är jag igång med koftan
fick repa upp några gånger
för ena gången tänkte jag fel
och andra gången räknade jag fel
MEN nu ska de nog var rätt


så har vi det

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Brännt popcorn har man ju gjort några gånger,doftar inte gott😘Tur att du lyckades denna gång 👍