mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 5 april 2023

men benen är i kors?


klart man köpt godis de är ju 
påskveckan


isterband o stuvad potatis
så himla gott



vilken dag det blev





premiär för handarbete utomhus
Nu säger du kanske
hon har ju för tusan opererat höften 
och sitter med benen i kors
Ja de gör jag
och de får jag 
på Löwenströmska är inte
det förbjudet...❤



så här nånting blir det
men det ska till MÅNGA fler
hängen med blad
så de är bara att virka på


kom på att dom borde blockas
så då gör jag väl det då


Kulturkväll med Lars
SKANDINAVIENS NATUR
var kvällens film


damerna står vid fikabordet
och herrarna avvaktar sin tur


godis även här



så har resten av gänget gått hem
och vi blev kvar 
finns så mycket att prata om


en fin måne lyste vägen hem


här sitter vi en stund innan sängdags
hela familjen är vist trötta i kväll 

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Nu blev jag godissugen 😘