mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 11 september 2024

70 talet?


kan säga att det växer så de knakar 


ja menar Lennart satte fröna i den 6 sep
FYRA DAGAR SEN 


 jag tar med "pärlplattan"
till handarbetsjuntan i dag
vill bli klar med de svarta


köpte restaurangchansen 
de var flera år sen vi hade den
och nu är det "bara" i appen
ja ja vi får se hur vi fixar det


Veronica hjälpte mej lite med 
myndighetspapper


snabb lunch då jag ska iväg igen


samtalsgruppen med 
Sven- Erik vill jag inte missa
missade den förra veckan
de får räcka


i dag talade vi om 
inre lugn o harmoni
var - när - hur


här stod de en frys - de gör de inte nu❗
Pärzon o Niklas var och hämtade den
när jag var på samtalsgrupp


Levar till kvällen 
låda från frysen
dom är allt bra dom lådorna


men sälla nån .... 🫣
ja gråhåriga var vi i all fall inte
på 70 talet


på kvällen frågar Sofia om jag vill sticka
raggsockor till Sigge
grå,  blå eller gröna


klart jag vill


 tänka sej i dag fyller LOVA 15 år
tiden går och barnen blir stora
hippeligrattishurra


en lite disig måne får säga god natt







 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Såg att MIN butik har extrapris på lever,bara jag som äter men det ska det bli👍