mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 15 september 2024

jag VANN 🏆


konsten att slappna av och njuta av livet
att bara vara


de är såg ju inte så kul ut 
MEN
en omelett med kebabspätt o lite "grönt"
helt lagom lunch


en liten vila innan det är dax för
ROLIGHETER



man kunde välja olika stäckor
orange 600 m = runt hela Vasaparken
blå 400 m och en kortare blå som var 200 m


vi var nästan först...


Ellinor o jag i "full" fart 


oj vilken kakbuffé 







utlottning på startnumret.... 
JAG VANN 
ett otroligt fint prisbord får jag säga


ett presentkort på Maria Theresa
(ett mysigt fikaställe i stan)


alla fick reflex o 
presentkort på fika för två på Clerion hotell
och så min vinst då 100:- på Maria Theresa
 


hem o vila
försökte lyssna på min bok
MEN jag får spola lite nu om jag 
ska veta hur det har gick 🤣


ris med korvsås 
helt OK 
även om det inte var 5 *****


på kvällen kom 3:an upp
och vi invigde våra nya muggar
blev mycket prat och kvällen gick fort
















1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Grattis,ni gör såå mycket skoj👍