mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 19 september 2024

nära skjuter ingen hare ......




fullmåne i dimma
åt öster på morgonen 


och på östra sidan huset 
låg hela Bjurhovda i dimma


så var det dax för saga


Polly äter sylt 
blir det


lite mallig blir jag när biblioteket kalla mej
superstjärnan Måd 😳

och i dag fick jag inviga sagofåtöljen 
kan säga den var perfekt


den är låg och "skräpade" på halva priset
i affären och jag tänkte kan ju prova


ser ju inte gott ut men var HELT OK
men pölsa ser ju likadant ut 
så varför inte
mycket smak av Karl Johan 
blir det en nästa gång ska jag 
ha i nån italiensk hårdost
kände att den saknades


jag håller mej till 1 bricka
Lennart 2 brickor
medans andra hade 7 brickor


15 min kaffepaus


nära skjuter ingen hare....
men nästa spel fick jag full bricka

så jag fick 1 vinst 
(full bricka i sista spelet)
och Lennart 1 vinst
hon med 7 brickor fick också 1 vinst
så man ser att många brickor
är ingen garanti för fler vinster

vi kör 2 kr spelet
1 rad
2 rader
full bricka 




hamburgare till kvällsmat


så var Sigges andra par klara


kvällens TV 
the Floor inte så illa program





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Grattis till vinsten🤗