mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 6 september 2024

MEGA trött 🥱💤


så vacker morgon 
dimma o sol



kollade Sax & Kam om dom hade några
klipptider i dag
och Birgit hade tid kl 12
perfekt den bokar jag


torsdagsgänget på ❣️


det kunde varit värre ❗
Nja, de kunde varit bättre också
men det är som det är
och steg för steg blir det bättre...
Varför❓
Jo, för det har jag  bestämt ❗


så in till min bästa frissa
hon är som sagt BÄST 


jag blir alltid nöjd
(detta är dock efter sovande 
så det spretar lite åt alla  håll men 
va gör det)


Lennart var på fåglelspan


de är så himla varmt så mat är ingen höjdare
tur de finns sylta såna dagar


vi åkte till Elsa hon låg så personalen
fick allt ta upp henne
hon hade sovit över fikat
då hon haft baddag och blivet jättetrött

det fanns skugga på balkongen 
och det fläktade riktigt skönt där


vad är det i koppen?
Ja ha, du säger att det är kaffe...
Ska jag dricka det tycker du...

lite förvirrat men glad att vi kom i alla fall
och att hon fick sitta ute en stund


tanken var pölsa i kväll
men inte i den här värmen
det fick bli pytt på ris o grönt


skulle vila en stund
Lennart väckte mej till kl 20


för han viste att jag ville se 
arvinge okänd 

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Tur att han väckte dig innan det var dags att sova😂❤️