mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 18 september 2024

nummer 1 av 540


dagen började med en promenad
och lite orientering 


fina blommor på Sevallagatan




hämtade ut injektionerna på Apoteket
MEN läkaren hade glömt skriva ut 
spetsarna ja ja 
skulle höra med frissan om hon kunde klippa Elsa
men frissan jobbar inte tisdagar
ja ja fika på ❣️gick ju bra i alla fall


och så hem och fixa lunch


titta så fint de blir
och va bra med en stor sten skulle nog varit två


dagens väntrum
endokinavdelningen


så får jag då min lektion i sprutandets konst


sköterskan skrev ut sprutspetsarna
och vist är Werthers medicin de har jag ju alltid sagt


så ut till Erikslund o handla
men inte fick vi allt ..... ja ja de var ingen fara med det
vi fick i alla fall eftermiddagsfika


vilar o lyssnar på en ny bok


så småningom blev det lite kvällsmat oxå


som jag längtat nu är dom här
kokarnas kamp


och första sprutan tagen
bara 539 kvar
de var i alla fall lätt som en plätt 

 

Inga kommentarer: