mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 27 september 2024

ett bra svar ❤️


så var det dax för nästa grej



det ska bli "gräs" på taken till cykelskjulen



förmiddagen på ❣️


ja men kolla här 


inte bara på vår gård de blir fint
nu fixar dom även rondellen


hade ju några lådor södra station
blev perfekt när man kom hem mitt i dagen
bara att koka lite potatis o morötter


Hej Måd!

Ultraljudsundersökningen av hjärtat var normal 

med god pumpkraft och normal storlek.  

lätt trikuspidalisinsufficiens (läckage i höger kammare)

normal för åldern


Jag har skickat en remiss till Hjärtmottagningen för bedömning 

avseende dina hjärtklappningsepisoder.


Med vänlig hälsning
Fanny Ångbäck
Läkare



hon ser bra rolig ut ibland
våran Hedda


på kvällen var det 
PIZZAAFTON på ❣️
fotograf Ellinor


Vi kunde inte klaga på priset...
50 kr för pizzan den var redan betald
och så fick man betala för drickat
20 kr för öl eller rött vin per glas


fotograf Ellinor


fotograf Ellinor


här var det jag som fotade



så gott och man fick så mycket man ville o orkade


solen sken när vi gick dit
och det regnade när vi gick hem
så kan det gå
MEN va gör det när man har haft
trevligt 
tack BÄSTA ❣️


hemma blev det arvinge okänd


svenska fall 
och sen 
norska fall










 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Vilket bra svar👏Och trevligt hade ni🤗

Mådde sa...

men det kvarstår VARFÖR hjärtat slår 140 slag i minuten