mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 30 september 2024

Jul jul strålande jul ....


internationella KAFFE-dagen
firar jag med en bild från  "förr"
minns inte var den är tagen
men jag känner helt klart igen
både kaffepannan o kåsan


så var det dax för LOPPIS på gården








sån tur jag hade hjälp av Hannah



kaffets dag var det ju ....så kaffe drack vi


så loppiset var från 11-15
blev det lunch i omgångar
grytan blev toppengod
Stella ville ha receptet


Pärzon o Ullis kom förbi


och hade kantareller med
känner att de får bli ett "fall" för morgondagen


när vi kom upp blev det ryggläge


och hämtmat till kvällen


kycklingkebab


men så gott ... 
helt klart kommer vi att köpa 
fler gånger 


kvällens TV satt i väggarna


nu är det sista nystanet från
Veronika och mössa nr 10

ja ha du undrar hur det gick på loppiset
jo då nästan 400 kr på ingenting 
skulle jag säga

en man skulle INTE KÖPA NÅTT
gick hem med 
en julgransmatta
en julduk
och julgardiner 
🎄🎄🎄



















 

Inga kommentarer: