mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 22 september 2024

Fredag 20 sep-24


dagen började med en stund i tvättstugn


sen blev det lunch och snabb vila


för i dag var det 
modevisning på ❣️
Senior shop var där och visade kläder


Veronica visade upp regnjackan jag var lite 
intresserad av 
MEN nu var det ett TJOCKT foder i den
så man kan inte ha den på vår/sommar/höst
och så kostade den lite för många pengar
så jag avstod


fina gänget som var mannekänger
stor applåd  


mera mat
bönlasagne 
hade bönröra kvar som fick bli fyllningen
helt perfekt


på kvällen åkte Lennart Lasse o Veronica 
till Mässen och lyssnade på
Mikael Rickfors 


jag satt hemma och myste


i dag fyller han år våran minsting
53 om jag räknat rätt

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Trevligt med kläder för vanliga människor👏