mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 11 oktober 2024

en helt vanligt torsdag ...och en rutten kålrot


börjar dagen som vanligt på ❣️



dagens frukostmacka blev en med 
leverpastej


hemma blev det morotssoppa 
kvar sen Hannah var här


och så var vi och hämtade den här 
snyggingen


så nu får den här troakaren
byta hem... få se var den hamnar
fullt fungerande fick den 1984
som tack för vi byggt ett staket
mot grannen


köpte en kålrot i dag
den ser ju inte kul ut 
MEN jag får en ny i morgon 



på kvällen en fika hos grannen


men grattis på din dag 
ANTON

❤️❤️


liten blir stor och nu är du själv
pappa till lilla Sigge





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Vet inte om min ipad håller på att ge upp eller om det är facebook som krånglar men jag köpte också en dålig kålrot senast jag handlade,har aldrig varit med om detta tidigare