mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 18 oktober 2024

ska man inte göra klart de man håller på med ⁉️


jag börjar dagen med
ljummet vatten och min dagboken
som nuförtiden heter blogg ‼️
märkligt de där med ord


var lite tidig till ❣️
men vad gör de, de var ju öppet
och Ellinor hade tagit fram allt....


jag hade dock med min egen tavla idag
fixade himlen


de grejas på gården
MEN
dom gör en liten bit 
sen försvinner dom igen
ja ja 
fattar nada
ska man inte göra klart 
de man håller på med



blev "nödmat" till lunch

den var ny för oss 
helt SVENSK i smaken
ingen hetta överhuvud taget
men god i alla fall


nu ska det fixas en Kålmaja


perfekt 
fick två extra lådor oxå
en till kylen och en till frysen


kvällens höjdpunkt
Årets Kock 2024
Michael Andersson


då kockarna höll på lite länge
så blev det bara slutet på svenska fall
i kväll


Husse äter en kvällsmacka
tror ni jag får smaka.....NEJ 
det var ingen kattmat på den
sa han
😾



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Dom håller på att byta ett tak på en förskola i min närhet,verkar som dom bara jobbar vissa dagar i veckan,nya tid kanske🤨