mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 5 oktober 2024

mitt hem är hemsökt 🫣


blev pannkaka till lunch


två med sylt o lite glass
är min ranson


så kom tiden till ❤️mottagningen
6 november snabba ryck 



och en snabb vila innan det var dax
för önskemusiken


vi var 15 som önskade låtar 
så trevligt och sån spridning 
på önskelåtar 
❣️

Alphaville - Forever Young
The Drifters - under the boardwalk
önskade jag den här gången


Denna vecka kan du förboka en platta läsk
(18st) för 69:-+ pant (ord. 143:- + pant ).

så in på ICA och hämta våran läsk 
som vi beställt
en platta Trocadero 
 o en med päronsoda 


och så köpte vi kanelbullar
de är ju den dagen i dag


vi han knappt hem så kom städarna
en kvart för tidigt men va gör de
svisch så var lägenheten städad


ligger nått i detta


pizza till kvällen


men kan säga att vi åt korv o potatis
för de är det som är på pizzan


bjöd upp Gunilla o Kjell på lite fika
och balkongmys


hittade ingen "riktig" bild 
MEN
det är Helleborg
och dit ska Tant Elsa få flytta 
den 15 oktober
vi är så glada att det fixat sej

 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Hoppas att det går bra med flytten av tant Elsa🍀✊️

Mådde sa...

ja de gör vi också, nu hållre jag vist på att få hosta så jag vet inte om vi kan titta på lägenheten till veckan som var tänkt
och tänka ut vilka möbler o gardiner hon ska ha med sej
men vi hoppas på det bästa