mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 2 november 2023

hippeligrattishurra


så kom "gubbarna" igen
nu är det hängrännor 
Lennart pratar med dom om att det
fortfarande REGNAR IN
mitt i taket 


ja ja dom kan inte se nått uppe på taket
så vi får anmäla till jobbarkontoret
som är öppet varannan vecka någon timme


så var det dax 
kl 10 släpps biljetterna till 
HÖSTMINGLET på ❤-punkten den 11 nov


ha ha kön är lång 
vilken rusning
jag kände ingen större stress att ställa mej i kön


fick våra biljetter
+ att jag köpet till Veronica o Lasse som har tvättstugan


så vart några lådor tomma i kylen
stekt ris med grönsaker
och stuvade kantareller
lite udda kombo
men helt OK


på eftermiddagen blev det en tur till
Vallonien i Skultuna 


Kerstin fyller 77 i morgon
så vi passade på dagen innan


Anne-Mari hade en jumper med som 
Kerstin fick prova 


hon blev så fin och nöjd med den
så jumpern fick stanna hos Kerstin


pasta o köttfärssås är ju rätt gott eller hur?


kvällens TV tittare
Norska Stugfixarna var på Träna och fixade
till tre stugor .... lika stugor som nu blev
helt olika ......


Hedda ligger i Husses knä


Mattes knä var ju upptaget av en stickning

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Höstmingel låter himlans trevligt,behövs lite skoj denna mörka tid på året👍💡🥂Kram