mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 17 november 2023

KANSKE jag får en julklapp 🎅


tror bestämt jag ska fixa till en älggryta
med svamp o enbär


nästa "julgrej" som kommer fram
undrar var den kommer ifrån❓
köpte den på loppis i Tärnaby
får många år sen


där är våran parkering ....
än får vi vänta på att få stå där
det ska till ett litet tak oxå


Lennart tog en sväng runt gården



SISTA HUSET 
nu kan man se slutet på renoveringen
eller de kan man inte för de är mycket kvar
men ändå Nu är det inte 3-4 år kvar i alla fall


torsdag idag


så var det dax för pyssel
katten klar och jag har börjat på tomten


åtta glada tanter sitter och pysslar
och så blir kl 2 


och alla står vid fikadisken


hemma har grytan stått i ugnen på 100°
och gottat sej


men till kvällen blir det ändå 
spenatsoppa med ägg


har kikat på de här spelet inne på FB 
dyker upp titt som tätt
och i en kommentar skrev jag bara
snälla Tomten
där andra hade taggat någon 
som dom ville skulle köpa spelet





och då fick jag detta till svar
undrar om det är sant
vi får se
"Vi kommer skicka magnetspelet till dej som en
liten julklapp från oss på Trendhyllan.se"


ännu en grej inför julen........
du få se sen 😉


Hedda sin vana trogen 
ligger i knät 
PÅ  stickningen 
tur de är "långt" till jul

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Hoppas att Tomten är snäll i år✊️