mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 12 november 2023

Italiensk afton


Orken börjar ta slut
PÅ RIKTIGT
 jag vill ju mer än jag orkar
💔 SUCK 💔


tur jag hade moussaka i kylan
den var nästans godare idag


började lyssna på den här boken idag
GÖR DET DU OCKSÅ 
om du inte redan läst/lyssnat på den
en sån kille 
en sån hjälte
en sån man
och vilken tragisk historia
dom ändå blev bra



samlar ihop tanten och drar till
❤- punkten på mingel
med italienskt stuk



50 personer väntar på att dörrarna ska öppnas



Simon Ludvigsson 
RIKTIGT bra trubadur 
med bred repertoar 


tjejerna hade fixat så fina plocktallrikar


Lennart tog öl 
och jag tog ett glas vitt
och två glas vatten







TACK och åter TACK
till personalen på mötesplatsen
❤ punkten 
för allt ni gör för oss






 

Inga kommentarer: