mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 25 november 2023

Vi VANN 🤣🥇


första natten i nya sängen
Hedda var inte helt övertygad om att 
man kunde sova där 
men trampar runt och snacka gick utmärkt
luktade lite "konstigt" och var är min
gamla kudde ??🙀
Jag kan säga att jag inte gillade nya kudden jag 
heller tar nog tillbaka min gamla
men Matte tyckte sängen var skön
även om det nu inte blev så mycket sömn
p.g.a vaken katt



en klassiker


så var det dax för
- punkten

10 olika stationer att klura ut 
smak lukt o känsel
kan säga att de var svårt


vad är det för ostar?


vad är de för korvar?


vad är det i paketet?


vilka nötter är detta?

vilka 5 julsånger gömmer sej i texten?
vilka 10 ingredienser är det i kakan?
5 olika drycker Men vilka?
11 olika krydda ?
vad är det du känner i lådan? 4 olika
vilken choklad är vilken 5 sorter 


om rundan var svår 
så var detta inte ett dugg svårt
Helenas goda bulle och en kaffe
i väntan på svaren 
och resultatet


HELT GALET VI VANN
fast vi hade så många fel
men kunde ha 60 rätt
vi hade bara 48 tror jag


kasslergratäng till kvällen


jag klarar mej inte utan den 
medicinen 


i kväll blev det en vit stjärna
ja en halv om man ska vara petig
det ska ju till en del till så man
kan fylla den med vadd


Kvällsmys med Husse



på spåret


och Carina Bergfelt
var kvällens TV

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Grattis till vinst och grattis till nya fina sängar,Heddakatten vänjer sig nog😼