mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 12 april 2024

ingen vattenmätning här inte


Pilgrimsfalken i sin bolåda
vet dock inte om det är han eller hon


men vad jag vet så är det att hon har 
gjort fina "äggropar"

Lennart åkte till verkstan
Verkstan = Pärzons verkstad
PÖs plåt o svets 

Där Niklas satt på nya 
sommardäck


jag plockade några vitsippor på gården
och lämnade över till 
❤️-punkten


Veronica är klar med sin jättetavla
SÅ HIMLA SNYGG


i dag blev det en varm macka till frukost


och hemma stod de soppa på matlistan
men den åt vi ju i går så då tar vi
korven i dag


så var det bestämt
1 juni kl 12-15


var och en får ställa upp sitt loppisbord
på gångvägen runt stora lekparken
och så hoppas vi på fint väder


Torsdag


två pannkakor laktosfri grädde o hallonsylt
(lite trött blev jag )


så var det dax för extra stämma i bostadsföreningen
vi var strax över 90 lägenheter representerade
men det var många som kom två så vi var
en bra bit över 100 på mötet


vi skulle avhandla om vi ville ha individuell
vattenmätning ... men motionen avslogs
med ett enhälligt NEJ


rostad macka när vi kom hem
då var det Norrmalmspolisen på TV


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Haft den diskussionen i vår förening också blev nej här med👍Gårdsloppis är ju jätteskoj 👍