mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 19 april 2024

jag sköt min vän av misstag....


en skön morgon med mycket snack
 i dag fick vi sällskap av
Bert o Lasse vid bordet


Lennart var med fågelgänget till 
Johannisbergs vattenpark 
och kollade fågel


men den här gynnaren fotade han på 
våra gård 🤣


hem och fixa en snabb lunch
tur det finns genvägar 
i form av färdig mat på burk
bara att värma

så var det dax igen då
två år sen sist


får säga att de här är det tråkigaste
väntrummet jag vet


INTE MIN FOT bild från nätet
men den här gången skulle jag inte 
stå när dom scannade foten MÄRKLIGT tycket jag
utan jag fick lägga upp benat på en stälning
och lägga foten mot scannern...kan de bli rätt det⁉️


även detta är en bild från nätet
nu ska jag "få" nya inlägg 
högre hålfot och lite "vinklade" 
och tjockare sula för mina fettkuddar
under fötterna är liksom slut
och jag går på benet
inte så skönt
får hämta inläggen den 15 maj
då ska vi även tala skor/sandaler


när man varit hos "doktorn" får man gå på fik
de är sen gammalt 
två kaffe en kokosboll och en päronbiskvi
115:-
är inte de lite i dyraste laget😳❓


börjar så smått längta hit
men jag ska inte åka i år
tänker att jag kan lägga dom pengarna
på annat ..... eller ....


torsdag = pankaka


i dag med kassler
lyxar lite


två pannkakor är min ranson


nu går solen ner 20.20


på TV var det norska polishundar


och sen ett läskigt fall om en kille
som styckmördade sin vän
av misstag...jo ja tackar




 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Vi har ett kondis där jag bor,42kr kostar kaffe/the,bulle kostar 43kr,har faktiskt slutat gå dit😥Hoppas att dina inlägg i skorna gör underverk ✊️🤗