mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 25 juli 2022

avslut på kulturveckan


idag var första gången jag fick klippa
ALLA klorna på en gång 
utan problem


så det blev lite
GODIS som belöning


Lennart fixade korvgryta med 
senapsyoghurt


idag fick det bli kort vila
för det är konsert i kyrkan kl 14



ja man så där sur var/är inte 
Duncan Han är en otroligt
ledare för kulturakademin
full av energi


många fina och duktiga ungdomar 
höll en konsert på en timme



detta är ett gissel
mitt i mitt synfält


hon är så glad och positiv den här människan
man blir glad bara av att se henne
Helena Andre heter hon


kaffe o glass på Frendo
innan vi far hem


Hedda har fullt upp
det är folk i alla husen runt oss
och de är inte vara
de ena paret ska grilla
och de andra spikar på huset
Nu är det jobbigt
*fniss fniss*


blomsterprakt på vår gård


såg en bild på plättar på FB
kunde inte motstå


plättar är godare än pannkaka *hum*
jo men så är det ju


hade tänkt Hedda och hennes
fågel Fenix skulle var med i en fototävling


men att fota henne o fågeln är inte de lättaste


får se hur det avlöper
sista dagen är inte förrän 15 augusti
det kanske hinner bli nått bra foto


hon fick i alla fall lite motion
även om vi inte fick nått bra foto

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Denna vackra katt är underbar😻🤗