mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 27 juli 2022

Korvkebab ⁉


när jag skulle sätta mej och virka
tyckte jag att synen hade försämrats
fick ta till fönsterputs innan jag såg bra igen


Lennart är och hjälper Åke o Lena
jag virkar på


kan  man kalla detta hemlagat??


gott blev det i alla fall


JAG skulle ju baka men kom på
att det orkar inte mina handleder
MEN som tur är har jag ju min Lennart



nu får dom kallna inlindade i gamla bakdukar
säkert 100 år gamla


Hedda tror hon är en kossa
och äter gräs i massor när hon är ute


och det är ju faktiskt som det skall 
katter äter gräs och sen spyr dom


då provar vi på den nya trenden


helt OK 
men Schysst käks kebab är ändå bäst


våran livsnjutare



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Örjan är nog också katt,äter gräs och kräks,trevligt nog så kräks han ute👍😜