mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 23 juli 2022

Hedda städar.....


Ett tag tror jag att Hedda tuggade på sin svans
de var alldeles avhuggen
nu är den fin igen 


Husse ska läsa kartan
då passar Hedda på att 
inspektera lådan


och "städa" lite i den


det är tröttsamt att städa


Hedda blev trött av att städa
och jag helt slut av att duscha
och tvätta håret


liten lunch


Lennart fick ägget 
jag var inte så hungrig


nu ska vinterskorna säljas





även stora stövlarna


dom har helt nya sulor
300:- paret
hämtas i Yttervik
eller så tar jag dom med 
in till byn
= Tärnaby eller Hemavan


på eftermiddagen var vi till Krister o Ulla
hon hade köpt en matta av oss
så den blev levererad
och vi fick en trevlig pratstund o kaffe


tänk att uppvärmd mat o potatis
kan vara så gott
(och så mosa potatisen)


rostad macka på kvällskvisten
och virkning


min hjärtekatt

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Hedda är en riktig hjärtekatt❤️