mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 13 februari 2024

allt kan hända...


inte NU men HÄR
skulle tro tidigt 60 tal


så var det frukost på❤️-punkten
de är ju måndag o handarbetsjunta 


VAR ÄR ALLA
tomt på stan och kl är 12.20


tomt här oxå
på Citypraktiken men det är ju lunch
till 12.30 så det kom en del


fick en ny läkare 
Oskar Renberg
MEN VILKEN UNDERBAR KILLE
och AT-läkare han var lyssnande och lyhörd
inte fyllda 30 ens 
hoppas han stannar kvar på "city"
när han blir helt klar
för honom vill jag ha

blev provtagning på fredag
och remiss till reumatologen 


rester av olika slag
när vi kom hem från stan


simning på TV idag


köttbullar o stuvad vitkål 
till kvällen


och fråga doktorn om
sepsis eller som det hette förr Blodförgiftning
Mycket bra program


farmen utan storbonde den här veckan
få se hur de ska gå


och så blev det lyx fällan
en sväng


och som avslut svenska trukers
helt galet hur dom kan styra o ställa
med dessa JÄTTELASTBILAR 


få se hur det här slutar


jag vet att vad som helst kan hända
när som hellst
de är där för jag  är så lugn

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Önskar att jag hade ditt lugn🤗