mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 26 februari 2024

Gänget "Buller i Bång" ❤️❤️❤️❤️❤️


jag är däckad 


en burk soppa från frysen räddade lunchen


Lennart mår lite bättre han for ut på 
byn och köpte kaffe
jag tog en glass
för vist är det bra med glass när man
är förkyld 😍


Hedda hittade en strimma sol


en pastasallad med tonfisk blev det till kvällen


och så mera glass
den här gången en glassbåt till mej


det går inte fort när man är förkyld


fick ett gäng bilder på gänget "buller i bång"
Thyra


Zelda


Emil


Ozzy


Jack


farmen i kväll och 
med värdens sämsta förlorare 
hon måtte skämmas när hon kollar i efterhand


och sen detta elände
jag tittar fast 
jag tycker de är lite skämmigt
hur dom beter sej
ja inte att dom pussas men
det finns dom som 
inte är i min smak
om man säger så 
ja ja tv blir det 
och tittar gör folk 


nu hoppas vi på en natt utan 
hosta

 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Ja du,denna Farmen😘Blir galen på denna latpåsen Fredrik men jag kan ju låta bli att titta,nej det gör jag inte men det ryker ur öronen 🙄

Anonym sa...

Krya på dig och ta dan som den kommer