mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 28 februari 2024

en liten konstnär 🐈‍⬛


ringde "city" just när dom öppnade kl 8
dom skulle ringa tillbaka ca8,05
8,10 ringde dom och jag fick en tid 
kl 10...till en Johan Thunader den här gången


så var det väntrum igen då


doktor Johan tittade, funderade o klämde


så gick han och hämtade kollegan
Magnus och så tittade, funderade 
och klämde han oxå
sen blev jag även fotograferad


så blev det ett nytt väntrum 
den här gången till LAB


han kunde inte hitta felet
nu får vi se hur det gås vidare


kall sallad varma köttbullar



såg dom här påskkorten


lite häftiga är dom
så nu ska jag lämna mallarna till
❤️-punkten


tog en fika när vi ändå var där
för att sedan åka till stora COOP på stenby
och handla 
det är en fin affär men jag hittar ju inte
(ja vet ... 
man måste handla några gånger för att hitta)


LÖKSÅS med fläsk o potatis till kvällen
*fniss fniss*


hänger på  ett event för klimatet
klicka på den blå texten
och läs du kanske vill vara med du oxå


men kolla här 
Pärzon var en konstnär som 3 åring


Farmen, tullare och över atlanten
blev det i kväll


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Hoppas att du blir bättre,kan det ha något sammanhang med den där jäkla Sjögren?Hoppas att du inte har jätteont✊️🍀Krya🍀