mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 20 februari 2024

tonfisk för katter 💩😼


först på plan
men å andra sidan är klockan inte 9 än


så blir det frukost
tror de är lördagskorv eller möjligen kalkon

jag stickade på och fick mitt beting klart
jag skulle sticka klart hälen


11.30 då var det fullt för i dag serverades
lättlunch


tacos är gott men så sällan vi äter


när man serverar tonfisk till Hedda
behöver man nästan inte diska tallriken
MEN det ska vara tonfisk i vatten för människor
INTE tonfisk för katter


fiskbullar till folket
med ägg o persiljesås
så himla gott


Hedda sover i mitt knä
hon ligger helt stilla bara svansen rör sej


kvällens TV









 
 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Heddakatten vet vad hon vill🥰🤗

Anonym sa...

En riktig dam vet vad hon vill ha 😸👑