mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 19 februari 2024

vad blir du glad av❓😍


att se solen är som ett vitaminpiller
men blir glad av solen


jag blir även glad av farmors dl-mått
i grönt glas 
på ena sidan deciliter
och andra sidan gamla mått som
spetsglas, vinglas, kaffekopp o tekopp


levergryta kan också göra en glad


för att inte tala om glass


eller när man ser att stickningen
matchar reklamen på tv


Hedda leker kurra gömma.....


matjessill är ju så himla gott


de har varit mycket sport på tv i dag
och kvällen avslutas med Farmen


 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Levergryta är kanske inte min absoluta favorit men ditt decilitermått förstår jag att du är glad över! Det är både praktiskt, fint och ett härligt minne 🤩

Ellinor Blomqvist sa...

Jag blir glad av mina barnbarn och solen och mat och....mycket som gör mig glad.Mest glad blir jag nog varje morgon när min hund pussar mig på näsan❤️

Anonym sa...

Jag blir glad när solen skiner, dagen ligger framför mig och den är både planerad men det finns också plats för spontanitet och lätt att ändra.