mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 9 februari 2024

som nya 🦻


så sant så sant ❤️❤️


nya rutiner 
torsdag morgon frukost på 
❤️-punkten


vi har "brutit" oss loss från 
stora gruppen på eftermiddagen
och sitter nu lugnt och stilla 
hela förmidagen och "pärlar"
gruppen blev för stor liksom
och det här passar mej och
Veronika mycket bättre
med förmiddag


en konstig soppa men god
intogs på balkongen i solen


ett för mej nytt väntrum
Hörselenheten ute på Hässlö 


83 får hjälp och jag har 84


så där ... öronen kollade, inget vax
aparterna fixas
nya böjar o slangar
och så blir dom rengjorda
som nya med andra ord
och de var GRATIS‼️


sisådär ja


två pannkakor är ju in ranson
nyponmarmelad, äppelmos
och lite ovispad grädde


Hedda kollar TV från mitt knä...


Farmen o Torpet 

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Här finns en hörselklinik på ett äldreboende där jag kan få hjälp med apparater,slangar och dylikt,bra service tycker jag👍Tyvärr så blir min hörsel sämre och jag måste nog snart byta apparater,skjuter det lite på framtiden dock😉