mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 18 februari 2024

Mello på radion


i dag är det sport på TV 
HELA DAGEN om man vill
Vi börjar med frukost i alla fall 
och rally


hittade ett nytt recept på falukorv
Falufest heter det 


en variant av stroganoff


jag sitter här i solen


och Lennart är på fotoutställning


kan säga att jag är LITE TRÖTT
på att det regnar in på vårt balkong
på flera ställen droppar det


lite "mesigt" blev det 
tror man får ta mer curry 


så kom husse hem med nytt armband 
*fniss fniss*


man kan ju undra om det är skönt 
allt ligga så 
men sover gör hon


de där tycker jag ser skönare ut
husse gick in och kollade 
på TV nån sport 


så var dom sockorna klara


bakad potatis
de är nog flera år sen sist
varför kan man undra, när de är så gott
skagenröra, tonfisk, tångrom och en klick smör


tonfisk även till fröken


börja på ett par sockor till då 
nått ska jag väll göra


skidor på TV och mello på radion
kollade dock på Gunillas framträdande
kan säga att låten var bättre på RADION 

 

3 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Sol är ljuvligt👍

Anonym sa...

Snygga strumpor!

Anonym sa...

Solen är ljuvlig när den tittar fram! ☀️ Just nu har vi fock fått snö igen och det är bara att gilla läget 😂