mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 22 mars 2022

"Bakat"


Hedda har bekymmer med ett öga
de rinner och kladdar
så jag ringde till veterinären


VA veterinären?
jo du får komma i morgon tisdag kl 11.15

skrev till 1177 och frågade hur jag skulle göra
med min snuva o att agrafferna ska tas bort
det var OK att komma tydligen
Lennart fick dock sin operationstid flyttad
till slutet av april


isterband blev dagens lunch


så var det dax för vila 
"knölen" är Hedda


Lennart for till Frösvisjön
tre tranor


och MÅNGA gäss av olika slag


vaknade med huvudverk
fick ta lite kaffe som medicin
men gott är det inte
men huvudverken släpper


flyttade ut på balkongen


så otroligt skönt


det blev gröt till kvällen
grynblandning/äpple/aprikos o solrosfrön


Fixade lite salta ostkex


och salta med vallmofrön
Brödet är Schysst käks 
kebabrullebröd
fick två över sen vi åt 
"rulle"


kvällen avslutades med
efter sändning
och Anja gick vidare






 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Några steg framåt varje dag👏Hoppas att det är ngt enkelt med kissen✊️🍀❤️