mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 14 september 2022

Å regniga dag (natt)....som AnnaLene Löfgren sjön


molnen ligger lågt och regnet strilar


La ut 10 dinosaurer till försäljning


och en zik zack sax

saxen tog 5 min innan den var såld
och dinosaurierna 2 timmar

men sålda blev dom
ska leverera i morgon när vi är inte till byn


då vi även ska hämta en bal toapapper
som Fjällvinden säljer


och vi har hittat lite smått och gott
som ska till Helena på Trolltrumman
gamla vykort och grejer från Cri Lanka


SoppSoppa
tänk att två svampar och en lök 
kan bli så gott


fick post i dag från


när man blir sugen på stuvade makaroner
då fixar man det


så var den klar 
"syskondjuret" till hjärtekatten
ja inte Hedda den här gången utan


kvällsmacka 
har lite svårt med "frigolitbröd"
är ju så tort i min torra mun
men jag gillar det ändå


i dag har det regnat till och från hela
dagen 15 mm med de som kom i natt
nu blir det kudden o boken
Morden i Sunne
Patrosänkan

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Rejält med regn här också,så välbehövligt 👍Gillar riskakor men håller med om att det blir lite torrt i munne,kräver mycket vatten😘🤗