mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 11 september 2022

Vandringsdagen...10 sep


är det morgon redan.....


tät dimma på morgonen och ja hela förmiddagen


dagens lunch


och så sover vi en stund och hoppas
dimman lättat


ja då dimman lättade
och vi åkte till vallokalen


Anna ser till att våra röster kommer 
dit dom skall


då vädret var bra
så tänkte vi ta en liten promenad
inte ända bort till hängbron
men en bit i alla fall


det visade sej att det är 
just idag




här blir bra att fika och vända


Gustavs pizza kaffe o kaka
ja t.o.m godis






jag hittade svamp efter vägen


jag och en Kvanne modell större




tur vi var framme
jag är så trött


bra så man vet...



alltså var är vattnet?
Jokksbäcken är nästan tom



men lite vatten var det ändå


svamparna var så fina
inte ett enda litet bett av någon mask


blev en rejäl hög


kvällsmaten ...
hade lite svamp till oxå 
hade ju 


så stilla 
man funderar om det är sant


i dag fyller den här lilla damen
13 år


men förstår inte riktigt var åren tar vägen


STORT GRATTIS 
finaste LOVA



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Så vackra omgivningar 👍