mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 20 september 2022

är huvudet dumt får kroppen lida 🤢


de är så roligt att Hacke Hackspett
har hittat hit




dagens lunch


och så tar vi en liten vila
Hedda på filten i hörnet



det är ju messmörets dag i dag
så det fick bli mesost/brunost på mackan

ja just ja JAG kan ju inte äta stora mängder
av brunost eller messmör
och det gick inte i dag heller
SVETTIG, HJÄRTKLAPPNING
SVIMFÄRDIG
bara att lägga sej en stund 
ja ja så var det med det


Hedda ska vara med på en bedömning
det är som en kattutställning 
men hon bedöms utifrån tre foton
helkropp, framifrån och en profilbild

kan säga att det är svårare än man tror 
att fota en katt som vill jaga möss
eller sova


då magen fick sej en "smäll" vid mellis
så fick det blir snällmat i kväll
kokt fisk o äggsås


bästa mössmodellen om du frågar mej


så var den klar
ska bara sticka snoddar
men det gör jag i morgon


Fick den här underbara bilden
från lilla Olivia
ett barn som är hjärtopererad
och fått sin hjärtekatt
Katten Oliver som jag virkat
❤❤❤❤

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Det är så himla typiskt,ett lite felät som kan gå bra men ibland går det åt skogen.Den som inte kännt av dumping vet inte hur obehagligt det är.Hedda kommer att vinna alla kategorier,hon är bäst❤️