mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 26 september 2022

En stor miss


dimman ligger tät i byn



Tony fixar till vägen


och vi provar nya selet


ingen hitt
för litet 
skulle jag tro

så det var en stor miss
till en liten Misse
men det kostade bara 40 kr
så det var ingen stor 
skada skedd 


Heddas blick säger allt
Matte vad tänker du?
Du menar väll inte att jag ska 
ha de här på mej??


söndag 
Gudstjänst i Tärnaby kyrka


Saka läser texterna och ber böner


Helena leder gudstjänsten


och jag håller med kyrkkaffe





Helena vill oxå ha en "vintertunika"
stickad ... vi får se hur det blir med 
den saken  ❤


då vi hade pizza kvar sen i går
blev det pizzalunch


och på kvällen var det ingen som var hungrig
så det blev varm macka
(ingen bra matdag)


jag pillar på med restgarnsfilten

 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Min matdag var inte heller den bästa...Heddas blick säger allt❤️

Anonym sa...

Du får köpa TrePonti selen .♥️