mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 11 april 2019

en GLAD dag En BRA dag

en sån här dag kan man inte vara inne
det är visserligen kallt ute 
men solen skiner ju

sparkföret är perfekt 
is i botten och sen packad snö

ja inte överallt då
bron är bar
så där fick jag bära



det var länge sen det bodde en uggla i den holken
jag hoppas varje år att den ska komma tillbaka

många spår är det

det är livat i skogen


klicka och se
men blir glad i magen

i dag kommer Lennart hem till lunch

det blev en korvsås till pastan

brev/paket är ju så himla kul
och är det dessutom lila 

Titta så fint ett armband 
tusen tack snälla Helena Lindell

vi satt/låg ute i solen hela eftermiddagen
så himla skönt 
och då är det bra med mat som är klar
eller hemtrillade köttbullar från frysen bara att värma

vi ska på visit i morgon
och då vill jag ha något med
rulltårta med odon/svartvinbärssylt fick det bli

fick ett meddelande från bokbörsen att jag inte hade betalt 
boken jag beställt...lång näsa på dom 
gjorde jag för 5 dagar sen

1 kommentar:

Ellinor sa...

Glada dagar är toppen och lite skattepengar är ju härligt..och rulltårtan ser gudomlig ut👍👏👏👏kram